Instantní pecky 2 - když se Londýn nepovede

19.11.2015 17:53

Instantní foťáky jsou kamarádi do pohody. Zajistí vám obrázky, které přímo nasají atmosféru onoho momentu a kdykoli později vám ho rádi připomenou. Skoro jako kdyby uměly mluvit. Vlastně umění - vašemu podvědomí říkají: Pamatuješ, jak zpívali ptáci a voněl vzduch? Jak sis spálila levý rameno a už se ti nepodařilo ho to léto sjednotit s tím druhým? Jak ses zamilovala láskou nepopsatelnou? Jak jsi u Big Benu křížila nohy a nemohla najít veřejné toalety? 

To všechno instantní foťáky umí!

Nejhezčí zachycené momenty budou samozřejmě z krásně slunečného dne na pláži, v sadu nebo na mezi u lesa. Horší bude focení atmosféry domácí párty a nebo z oběda s babičkou. Proč? Protože instantní foťáky jsou osobnosti, se kterými to musíte umět. Já se to stále učím, a tak jsem některým svým fotkám z dovolený musela přidat trochu šmrncu. Jinými slovy se prostě nepovedly. Ale mé srdce bije pro kreativitu a eokologii, a tak jsem si poradila. 

Několik dní jsem přemýšlela nad tím, jak se vyrovnat s fotkou, na které chybí třetina obrazu. Přeci jen, je to vzpomínka a dvě třetiny obrazu má, a tak jí přeci jen tak nezavrhnu. Nutno říci, že jsem to, že na ní není podstatná část scenérie, zjistila až po tom, co jsem zmrzlá na kost slezla všechny schody katedrály a mířila se sestrou do nejbližší organické kavárny naplnit se horkou polívkou. 

Myslím, že jsem na to, jak si s tímto překvapením poradit, přišla někde mezi Regent's park a nádražím King's Cross. Když jsem přemlouvala své nohy, aby ještě umožnily očím vidět nádraží, ze kterého odjíždí vlak do Bradavic. 

Když jsem fotila Piccadelly Circus, už mi bylo jasné, že fotka nevyjde dokonale a že se na ní tedy budu muset ještě trochu podepsat. Potřebovala jsem už jen fixky. Ty jsem pořídila v Mayfir, kde jsem měla v plánu vyzvednout jednu delikátní zásilku. 

Ze všech fotek se mi nakonec nejvíc "povedla" fotka Brumbálovy pracovny. Na King's Cross jsem bohužel nedošla, a nemohla odjet do Bradavic a vydávat se za jedenáctiletou studentku školy čar a kouzel. Dostala jsem však předčasný Vánoční dárek od sestry, která se se mnou vydala na celodenní výlet do Warner Bross studia, ve kterém mají zachované autentické kulisy, které tvořily nádherný svět Harryho Pottera! 

Čímž mi splnila letitý sen. Ach! 

Hlavní ale je, že jsem si všechny fotky z dovolený dotvořila podle svého obrazu a teď mi dělají ještě větší radost, než kdyby byly povedený. Je to další výhoda instantních fotek. Tím, že máte fotku v ruce, máte možnost jí nechat díky vaší kreativitě dozrát. Ať už budete vytvářet fotoalbum nebo deník s popisky a malůvkami nebo něco jako moje čmáranice, které fotku dotváří, bude to něco z vás. 

Máte nějaký osvědčený způsob, jak dodat fotkám další rozměr? Jak se na nich podepsat? Napiště do komentářů! 

Diskusní téma: Instantní pecky 2 - když se Londýn nepovede

'nepovedené' věci

Eliška 15.12.2015
Při čtení tvého článku si říkám, jak je dobře, že se nám věci někdy nepovedou tak, jak chceme. I když to většinou je nepříjemné, smutné či i bolestivé, s trochou víry a kreativity nakonec můžeme najít překvapivé, nevšední a krásné konce.

Přidat nový příspěvek

Follow