Balkón - jak se předpěstování nepovedlo a jak to napravuju

18.03.2016 18:22

Smutná, smutná zpráva takhle před začátkem jara... Bohužel, předpěstování se mi nepovedlo. Proč? To asi nedokářu říct. Ale myslím si, že se nepovedlo kvůli tomu, že se všechna vlhkost soustředila do obalů na vajíčka, a ne do zeminy a semínek. Obaly od vajíček v našem bytě vysychaly poměrně rychle. A já jsem asi málo zalívala. Každopádně okolnosti nepřály novému zasetí semínek, a tak jsem se rozhodla, že vše napravím a postupně si koupím pořádné sazeničky! 

To jsem udělala už dneska na Festivalu Evolution ve stánku Kokozy. Na festival vám určitě doporučuju zajít, pokud máte zájem získat nové informace o ekologické drogerii a kosmetice, kvalitním jídle a všeobecně o zdravém životním stylu! Pospěšte si - festival se koná ještě zítra a pozítří. Mě bojatě stačilo pár hodinek. Prošla jsem si stánky, nasbírala létáčky u těch, které mě zaujaly, nakoupila pár dobrůtek a květiny v Kokoze. A dala si oběd. Přednášky mě osobně nijak nezaujaly, spíše zklamaly. Asi jsem ze školy zvyklá na vysokou kvalitu přednášejících - já zkažená holka! 

Balkonová sezona je tímto úspěšně zahájena. A nezapomeňte si zaset osení na Velikonoce!