3 kroky jak na voňavý DIY BODY LOTION ze 3 ingrediencí!

20.10.2015 14:21

Sprchování na sklonku dne, uprostřed dne, na začátku dne je jedna z mých oblíbených činností. I když se snažím vodou neplýtvat, tohle si prostě užívám. Po téhle akci po mě většinou zbyde mokrá koupelna plná odložených myšlenek a vlhký ručník. A já? Já jsem uvolněná, osvěžená a v neposlední řadě namazaná! Čím? Kvalitním vínem jistě ne, to jsme náš sprcháč zatím nenaučili... tělovým krémem přece, který jsem si - pozor - vyrobila sama! Chcete ho taky? No tak do toho! Můžete si ho vyrobit ze TŘÍ ingrediecí ve TŘECH krocích!

3 ingredience:

První ze tří ingrediencí je kokosový olej. Je nyní velice populární a tak jistě budete vědět, kde si ho pořídit. Možná už máte i svou oblíbenou značku. Pokud jste ho ještě nevyzkoušeli, tak vřele doporučuji. Je to univerzální kouzlo života. Dá se použít jako mazání všeho možného - toustu, pánve, rtů a tak. Navíc je plný tolika skvělých věcí! Kupte si nějaký kvalitní, nejlépe ve velikém balení. Opravdu se nevyplácí kupovat ho málo, protože není levný a malým balením se jeho cena ještě zvyšuje a navíc to není šetrné k životnímu prostředí. Ne, ne, ne. Já jsem si oblíbila ten od Alnatury, který jsem pořídila v DMku.

Vlastnosti kokosového oleje aplikovaného na vaší kůži jsou tyto: regenerace a hydratace suché pokožky. Kvůli tomu, že proniká do hloubky kůže ji také pomáhá chránit a zachovat vyživenou. Proto je vhnodný i pro nejjemnější pokožku, a tak je ideální pro použití například po holení. 

Druhou ze tří ingrediencí je Bio jojobový olej. Já jsem pořídila ten od Saloosu. Proč? Je cenově dostupný, kvalitní a také je vyrobený v naší krásné zemi a tím pádem jsem podpořila naší ekonomiku, rodinnou firmu s tradicí a zachovala jsem se ekologicky. Je to velmi jemný a příjemný olej, který má také spoustu super vlastností. Je vhodný pro různé druhy pleti. Regeneruje, vyživuje, vyhlazuje. 

Třetí a poslední ingrediencí je bio 100% bambucké máslo. Samo o sobě dokonalé mazání, které vám zaručí pružnou pleť. Je krásně jemné, pleť je po něm hebká a vláčná. To jsem také koupila od výrobce Saloos u jednoho malého obchodníka ve svém rodném městě. Je to bylinkář s tradicí, kterého stojí za to podporovat, protože prostě jednoduše ví, co dělá.

Tři ingredience máte, asi jste se trochu plácli přes kapsu, vím, ale stojí to za to! Věřte mi...

Postup: Připravte si čas, rendlík, vodu, kovovou/skleněnou mísu na vytvoření vodní lázně, jeden díl od každé ingredience, mixér, místo v ledničce, stěrku, skleničku na hotový výrobek a krásně uklizenou kuchyň, ať vás ta práce baví dvojnásob.

Prvním krokem je rozpustění. Ve vodní lázni rozpustíte jeden díl od všech ingrediencí. Já jsem použila cca tři lžíce od každé. Vše promíchejte, nechte trochu vychladnout a šoupněte do ledničky.

 

Až tekutina ztuhne (já počkala do druhého dne, ale věřím, že po několika hodinách již bude tuhá), přistupte k druhému kroku. Připravte si mixér a vše mixujte tak dlouho, dokud se nevytvoří krém či hutná pěna. Vytvoří se v podstatě krémopěna. Konzistence krému je různá - záleží na tom, jaká je teplota v pokoji, jaký máte mixér a podobně. Já jsem však s jakoukoli konzistencí, která se vytvořila, byla vždy nadmíru spokojená.

 

A máte hotovo. No není to rychlovka? Nic složitého. Třetím krokem teď bude napěchovat body lotion, který máte právě chuť sníst, do skleničky či jiné nádobky, kterou jste si připravili. Pokud máte rádi lotion s pumpičkou, nechte si od něj nádobku, vymyjte ji a zkuste do ní vlastní body lotion naplnit. Nezkoušela jsem to, ale budu ráda za vaše postřehy.

 

Vuala! Váš BODY LOTION je na světě! Voní krásně, přesně víte, co se v něm skrývá, testujete ho sami na sobě, je to vaše vlastní tvorba a navíc má ty NEJLEPŠÍ účinky pro vaší pleť! Máte-li chuť, podělte se o své dojmy v komentářích.

 

Diskusní téma: 3 kroky jak na voňavý DIY BODY LOTION ze 3 ingrediencí!

Letní vylepšení na opalovací krém!

Madla 07.06.2016
Ve článku od Dify jsem se dozvěděla, že do krémů stačí přidat oxid zinečnatý a rázem máte opalovací krém! Kolik ho do lotionu přidat najdete zde: https://dify.cz/super-jednoduche-a-levne-diy-opalovaci-mleko-plus-par-poznamek-k-opalovani/

Přidat nový příspěvek

Follow